Project Description
Fotografie voor ´Werken bij´ websites
Goede fotografie voor “werken bij” websites visualiseert het merk van jouw bedrijf bij de kandidaten die jij wilt aantrekken. Staan er op jouw ‘werken bij’ site portretfoto’s van werknemers in pak met een boekenkast op de achtergrond? Dan vertelt dit de kijker dat de bedrijfscultuur formeel en traditioneel is. Breed lachende mensen in speelse poses? Dan maken jullie een energieke en benaderbare indruk. Kortom, jouw keuze in beeld en stijl communiceert wat je als bedrijf wilt uitstralen. En dus wat voor mensen bij jullie komen solliciteren en werken.
Goede fotografie voor “werken bij” website
Goede portretfotografie op je “werken bij” website (of pagina) helpt je op twee manieren. Het laat potentiele medewerkers zien hoe het is om bij jullie te werken. Daarnaast kun je door middel van goede foto’s ook een positieve indruk geven. Hierdoor krijg je meer en betere sollicitanten. Meer en andere fotografie voor personeelswerving tref je aan op deze pagina: fotografie voor personeelswerving en recruitment foto’s. Fotografie van personeel kan enorm divers zijn, daarom heb ik per sector een aparte pagina gemaakt. Deze sectoren kun je hier bekijken: Bedrijfsfotografie per sector.
Relevante blog artikels
Mijn meest relevante blogs over portretfotografie en fotografie voor arbeidsmarktcommunicatie kun je hier vinden:
Stockfotografie voor arbeidsmarktcommunicatie.
Tips voor zakelijke portretfotografie.
Hoe maak je een goede fotografie briefing.
Do’s en Don’ts van een arbeidsmarktvideo (een gastblog op de website hrcommunity.nl)